معرفی کمپانی سیستم سرمایش اجنرال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


معرفی کمپانی سیستم سرمایش اجنرال
کولر گازی اجنرال دارنده گونه های پنجره ای , اسپلیت دیواری , داکت , کاستی و مولتی پنل معمولی و توسعه یافته ( VRF ) است . کولرگازی اجنرال با به کارگیری از تکنولوژی توسعه یافته سرزمین ژاپن از بالاترین بازده و استمرار در وضعیت آب و هوایی متفاوت نسبت به رقبای خویش شامل است و با دقت به سوابق طولانی در زمینه‌ی تهویه مطبوع به طور تخصصی , موضوع اعتماد مردمان است .

فرآورده تازه خنک کننده گازی اسپلیت دیواری اجنرال با کارایی سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر , شایسته ترین تعیین برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف با صرفه انرژی حق تقدم نخستین آن ها است . کولرگازی اجنرال در مرکزها آزمایشگاهی کمپانی فوجیتسو جنرال ژاپن موضوع آزمایش کیفیت قرار می‌گیرد تا شایسته ترین همت در مشقت بار ترین حالت کاری برای این جنس میسر شود .

کمپانی تهویه نیا با اطمینان بدون نقص از سیستم سرمایش گازی اجنرال , کمپرسور این دستگاه را فارغ از هیچ قید و شرطی برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران به زمان 5 سال گارانتی نموده است . کمپانی اجنرال کار خویش را در مسئله ساخت و عرضه سیستم های تهویه مطبوع , از سال 1963 ابتدا نمود .

اسپلیت ها و اشکال نوع های خنک کننده گازی اجنرال که یکسری ده سال است با مارک اجنرال شناخته می‌شوند , تحت عنوان یکی‌از کیفیت خوب ترین تولیدها در مورد خنک کننده گازی و اسپلیت در عالم قضیه دقت قرار گرفته اند .

با اعتنا به این که امکانات تهویه مطبوع و اعم از گونه های کولرهای گازی و اسپلیت در مجموعه کالاهای سرمایه ای میباشند ( و خیر فقط یک کالای مصرفی ) , به این ترتیب اکیدا سفارش می‌کنیم این جور کالاها را صرفا از وبسایت های تخصصی و پیش کسوت ای که بصورت ماهر عرضه کننده این امکانات میباشند خریداری کنید تا بتوانید با استعمال خوبتر از داده ها فنی و ظریف مطرح شده در آن‌ها اولا در شکل لزوم از مشورت کارشناسان و مهندسین تأسیسات ذی‌ربط سود مند شوید و ثانیا کالای مطلوب خیس و با بها بهتری را تهیه و تنظیم فرمائید و ثالثا ناگزیر به ردوبدل یا این که عودت سیستم سرمایش خریداری شده خویش تا 7 روز نگردید , به دلیل آن که که‌این روز ها بعضی تارنما های غیرتخصصی که خیر داده ها فنی دقیقی در این سو دارا‌هستند و خیر چه بسا دارنده یک متخصص و مشاور فروش تأسیسات می‌باشند , این امکانات را فقط با نگرش فروش یک جنس , برای مثال مثل فروش قهوه ساز 400000 تومانی که چه بسا آن را تا 800000 تومان میفروشند عرضه می نمایند!

پیشنهاد: می توانید مقاله انواع کولرهای گازی را مشاهده کنید.


استقبال از سیستم سرمایش گازی اجنرال در کشور ایران
پباده سازی منحصر و سعی بالای کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال و همینطور تبلیغات پهناور , منجر شده تا مصرف کنندگان در سراسر دنیا , استقبال گسترده ای از محصول ها این مجموعه داشته باشند .

امروزه در کشور ایران , خنک کننده گازی اجنرال , تحت عنوان یک کدام از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولرگازی و اسپلیت شناخته می شود ; استمرار طولانی قطعات فنی و ارتفاع قدمت بالای کمپرسور این کالا که ایجاد ژاپن بوده و در تایلند مونتاژ می شود , سبب شده این سیستم سرمایش بها بالاتری نسبت دیگر تولیدها شبیه داشته باشد .

آنچه می بایست در امر کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی اجنرال بدانیم
کمپانی اجنرال در ساخت کولرهای گازی و اسپلیت های خویش از گونه های کمپرسورهای روتاری , اسکرال و کمپرسورهای دارنده کیت اینورتر استعمال می نماید , همینطور کمپرسور بیشتر کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال از مارک تکامسه ایالات متحده هست .

کمپرسور روتاری , همه گیرترین گونه کمپرسور در کولرهای گازی است , همینطور کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده با گنجایش بالا به کار گیری می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنان دارنده کیت اینورتر میباشد مصرف برق و انرژی کمتری دارا هستند و تحت عنوان سیستم سرمایش اسپلیت های کم مصرف شناخته می‌شوند .

همینطور گاز مبرّد مصرف شده در کولرهای گازی اجنرال غالبا از دو مدل R22 و R410 هست . شما می‌توانید با مطالعه راهنمای گزینش هر کدام از خنک کننده های گازی اجنرال , از گونه کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در‌این تولیدها با خبر گردید .

 

برای تعمیرات انواع کولرهای گازی و تعمیر کولر اجنرال می توانید اینجاکلیک کنید.

گارانتی خنک کننده گازی اجنرال

در وب سایت منشاء و فروشگاهی دماتجهیز گونه های سیستم سرمایش گازی اجنرال از برندهای دارای اعتبار و قابل دسترس در بازار تاسیسات کشور‌ایران , بطور بی نقص با مطلوب ترین بها ها و قابلیت و امکان ارسال پر سرعت ملازم با طریق های آنالیز و پیشنهاد های اجرایی و نصب هر کدام از آن‌ها ارائه شده است .




:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر اجنرال ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 6 مرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');